مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 دی 1397 ساعت 12:502018-12-29پزشكي

دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی میزبان رویداد جهانی TEDMED می شود


معاون پژوهشی دانشکده داروسازی از برگزاری همایش TEDMED با هدف اصلی پرورش دادن و گسترش ایده های بزرگ با تمرکز بر موضوعات سلامت و پزشکی، در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر نیما نادری اظهار کرد: این رویداد هشتم دیماه از ساعت 15 تا 19 در سالن همایش های دانشکده داروسازی واقع در پردیس نیایش برگزار می شود.

نادری با اشاره به رویکرد اصلی کنفرانس TEDMED توضیح داد: TEDMED یک کنفرانس سالانه است که بر موضوعات سلامت و پزشکی تمرکز داشته، و یک رویداد مستقل است که تحت نظر و جواز کنفرانس تد و با رویکردی مشابه اما در حیطه علوم پزشکی، بهداشت و سلامت برگزار می شود.

این رویداد که از سال 2010 به صورت کاملا مستقل و تحت نظر نهاد مستقل TEDMED برگزار می شود، امکانی را با نام TEDMEDLive در اختیار دانشگاه های علوم پزشکی سراسر جهان قرار داده است تا با برگزاری رویدادهای محلی در زمان کوتاهی پس از برگزاری رویداد جهانی TEDMED و پخش فیلم های رویداد همان سال به بحث و گفتگو درباره آنها بپردازند.

وی اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی امسال برای دومین بار با کسب مجوز از TEDMED این رویداد بین المللی را برگزار می کند و گروه های مختلفی از دانشجویان، دانش آموختگان و اعضای هیئت علمی در این رویداد بین المللی حضور خواهند داشت که می توانند در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی میزبان رویداد جهانی TEDMED می شود

دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی میزبان رویداد جهانی TEDMED می شود