مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 دی 1397 ساعت 17:562018-12-26اجتماعي

اجرای طرح برخورد با استفاده کنندگان از خودروی دولتی بدون مجوز در ایلام


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، ازاجرای طرح برخورد با استفاده کنندگان ازخودروهای دولتی بدون مجوز در ایلام خبرداد.

- سرهنگ محسن ناصری در گفت و گو با خبرنگار فارس در ایلام، با بیان اینکه استفاده از خودروهای دولتی بدون داشتن مجوز و برگ ماموریت در ساعات غیراداری ممنوع و خلاق مقررات است، اظهار داشت: برابر قانون، خودوری دولتی وسیله نقلیه ای است که برای اجرای وظایف مشخص و معین در هر وزارتخانه و یا شرکت و موسسه دولتی مورد استفاده قرار می گیرد و به پست سازمانی و مقام معینی اختصاص ندارد.

وی با اشاره به توقیف 10 دستگاه خودوری دولتی فاقد مجوز از شروع این طرح افزود: در قانون به صراحت آمده است که استفاده از اتومبیل های دولتی در ساعات غیراداری منحصراً برای انجام ماموریت های اداری مجاز است و باید با صدور برگ ماموریت و ثبت در دفتر مخصوص از طرف مقام مجاز با قید زمان و تعداد همراهان صورت بگیرد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام خاطرنشان کرد: به رغم صراحت و تاکید قانون در خصوص ممنوعیت استفاده شخصی از خودروهای دولتی، متاسفانه بارها شاهد استفاده غیرقانونی  مدیران و کارکنان  ادارات  و شرکت های دولتی از وسایل نقلیه سازمان متبوع خود در روزهای تعطیل و ساعات غیراداری بوده ایم، آن هم در حالی که حامل اعضای خانواده بوده اند! ناص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح برخورد با استفاده کنندگان از خودروی دولتی بدون مجوز در ایلام

اجرای طرح برخورد با استفاده کنندگان از خودروی دولتی بدون مجوز در ایلام