مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 دی 1397 ساعت 11:102018-12-26دانش

روزنامه هایی که به مرگ دانشجویان اهمیت دادند


اغلب روزنامه های صبح امروز (پنجم دی ماه) فارغ از نگاه های جناحی و سیاسی، به حادثه تلخ واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات و کشته شدن 10 دانشجو در این حادثه پرداخته اند و برخی نیز این غم را به مخاطبانشان تسلیت گفته اند.

- اغلب روزنامه های صبح امروز (پنجم دی ماه) فارغ از نگاه های جناحی و سیاسی، به حادثه تلخ واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات و کشته شدن 10 دانشجو در این حادثه پرداخته اند و برخی نیز این غم را به مخاطبانشان تسلیت گفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه های صبح روز چهارشنبه (پنجم دی ماه) درحالی روی پیشخان روزنامه فروشی ها آمده اند که صفحه نخست اغلب آنها متاثر از حادثه ناگوار اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات است که روز گذشته (4 دی ماه) با 35 سرنشین واژگون و منجر به کشته شدن 10 دانشجو شد.

بر این اساس، روزنامه های آرمان امروز با تیتر ورود دادستان به حادثه مرگبار دانشگاه آزاد ، آفتاب یزد با تیتر اتوبوس وحشت ، ابتکار با تیتر ظهر تلخ دانشگاه ، جوان با تیتر حادثه مصیبت بار در دانشگاه علوم و تحقیقات و همشهری با تیتر واژگونی مثل دیروز مثل فردا به حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات پرداخته اند.

همچنین روزنامه های اعتماد با تیتر دانشگاه، تسلیت ، اطلاعات با تیتر 9 کشته در واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان در تهران ، ایران با تیتر تراژدی دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه هایی که به مرگ دانشجویان اهمیت دادند

روزنامه هایی که به مرگ دانشجویان اهمیت دادند