مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 دی 1397 ساعت 10:312018-12-26سياسي

دومین گرمخانه زنان در پایتخت راه اندازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی صادقی معاون حمایت های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، با اعلام این خبر گفت: - معاون حمایت های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از راه اندازی دومین گرمخانه زنان در منطقه 12 پایتخت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی صادقی معاون حمایت های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، با اعلام این خبر گفت: واقعیت کمبود زیرساخت برای حمایت از زنان کارتن خواب انکارناپذیر است، به همین دلیل شهرداری تهران در ماه های اخیر تلاش کرد نخستین گام ها را برای جبران این کمبود بردارد.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته تنها گرمخانه منطقه 22 با ظرفیت 50 نفر پذیرای زنان کارتن خواب بود، ادامه داد: در روز های اخیر گرمخانه ای با ظرفیت 150 نفر در پارک هرندی، محدوده انبار گندم راه اندازی شد.

از ساختمان گرمخانه در گذشته با کاربری سالن یاس استفاده می شد، اما به تازگی با تجهیز به امکانات پزشکی، ترک اعتیاد و آموزش رفتار های پرخطر، این فضا پذیرای زنان کارتن خواب است.

صادقی دلیل راه اندازی دومین گرمخانه زنان در منطقه 12 را حضور قابل توجه این افراد در منطقه مذکور دانست و تصریح کرد: با افتتاح این مرکز ظرفیت نگهداری از زنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین گرمخانه زنان در پایتخت راه اندازی شد

دومین گرمخانه زنان در پایتخت راه اندازی شد