مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 دی 1397 ساعت 23:412018-12-25بين الملل

تظاهرات در مرکز شهر تونس در اعتراض به اوضاع اقتصادی


مردم تونس در اعتراض به شرایط اقتصادی این کشور و یک روز پس از خودسوزی یک شهروند تونسی، در پایتخت این کشور تظاهرات کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اعتراضات در تونس در اعتراض به اوضاع اقتصادی و گرانی بار دیگر بالا گرفت و معترضان در مرکز پایتخت این کشور دست به تظاهرات زدند.

شبکه المیادین در این باره گزارش داد که معترضان تونسی سه شنبه شب با تجمع در خیابان الحبیب بورقبیه شعارهای ضد دولتی سر دادند.

این تظاهرات یک روز پس از خودسوزی یک شهروند تونسی و همزمان با نزدیک شدن به سالروز پیروزی انقلاب این کشور در سال 2011 صورت گرفته است.

دیروز دوشنبه یک گزارشگر تلویزیونی به نام عبدالرزاق الرزقی در شهر القصرین واقع در غرب تونس در اعتراض به اوضاع نابسامان اجتماعی اقدام به خودسوزی کرده بود که پس از آن، جانش را از دست داد.

پس از خودسوزی این گزارشگر بود که جوانان خشمگین خیابان های شهر را بسته و لاستیک های خودروها را آتش زدند و نیروهای پلیس نیز برای پراکنده کردن معترضان به استفاده از گاز اشک آور متوسل شدند.

این گزارشگر تلویزیونی در حالی خودسوزی کرده بود که هشت سال پیش در چنین روزی محمد البوعزیزی از ساکنان استان سیدی بوزید در اعتراض به اوضاع نابسامان اقتصادی و اجتماعی خود را آتش زد که باعث شعله ور شدن انقلاب در تونس شد و در نهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات در مرکز شهر تونس در اعتراض به اوضاع اقتصادی

تظاهرات در مرکز شهر تونس در اعتراض به اوضاع اقتصادی