مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 دی 1397 ساعت 01:552018-12-24فرهنگي

«انبساط» وضعیتی از سفال و سرامیک ایران


رییس انجمن هنرمندان سفالگر ایران درباره ارزش گذاری نمایشگاه «انبساط» گفت: این نمایشگاه بنا بر هیچ ارزش گذاری و ارزش سازی نبوده است و صرفا نمایش وضعیت موجود از سفال و سرامیک کشورمان بوده است.

- رییس انجمن هنرمندان سفالگر ایران درباره ارزش گذاری نمایشگاه انبساط گفت: این نمایشگاه بنا بر هیچ ارزش گذاری و ارزش سازی نبوده است و صرفا نمایش وضعیت موجود از سفال و سرامیک کشورمان بوده است.

مکان برگزاری آن نیز بر اساس انتخاب کیوریتورها بوده تا با توجه به پروژه ای که دارند، فضای نمایش آن را انتخاب کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرزاد فرجی، در جلسه نقد و بررسی نمایشگاه انبساط ، جریان های معاصر سرامیک ایران، اظهار کرد: بین دو سالانه های ما فاصله های زیادی وجود دارد که موجب از بین رفتن یک سری سررشته ها برای سیاست گذاری در جشنواره های پیش رو می شود.

او بیان کرد: نمایشگاه انبساط با چهار نگاه متفاوت فرصتی به انجمن هنرمندان سفالگر داد تا مطالعه دقیقی از وضعیت کلی هنر داشته باشیم.

امیدوارم با مستندات و کتابی که قرار است از این نمایشگاه چاپ شود، بتوانیم اثری بر جای بگذاریم که برای تصمیم گیری های بعدی قابل استفاده باشد.

فرجی همچنین در بخش دیگری از صحبت هایش به پروسه زمانی این نمایشگاه اشاره و اضافه کرد: از مهر ماه جلسات بسیاری برای برگزاری این نمایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«انبساط» وضعیتی از سفال و سرامیک ایران

«انبساط» وضعیتی از سفال و سرامیک ایران