مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 دی 1397 ساعت 18:402018-12-24اقتصادي

برخورد با مهاجرت های غیرقانونی از سیاست های اصولی ایران است


سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی گفت: برخورد با مهاجرت های غیرقانونی از سیاست های اصولی جمهوری اسلامی ایران است به طوری که از ابتدای امسال تاکنون حدود 560 هزار مهاجر غیرقانونی به کشور مبدا برگردانده شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا قدمگاهی در دیدار با عبدالله ایاز- رییس اداره کل مدیریت مهاجرت وزارت کشور ترکیه- ضمن تشریح اهم خدمات ارائه شده به مهاجران افغانستانی در ایران به ویژه در بخش های بهداشت و درمان و آموزشی گفت: کمک های جامعه بین الملل در قبال هزینه های انجام شده برای مهاجرین خارجی در ایران بسیار اندک است اما نگاه ما به این پدیده نگاهی انسانی و اسلامی و غیر اقتصادی است.

وی افزود: برخورد با مهاجرت های غیرقانونی از سیاست های اصولی جمهوری اسلامی ایران است به طوری که از ابتدای امسال تاکنون حدود 560 هزار مهاجر غیرقانونی به کشور مبدا برگردانده شدند که بیش از 60 هزار نفر از این تعداد پیش از ورود به کشور ترکیه بازداشت و برگردانده شده اند.

سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور با اشاره به اینکه اگر دو مقوله امنیت و اقتصاد در کشورهای مهاجر فرست به چشم انداز روشنی نرسد موج مهاجرت اجتناب ناپذیر است، گفت: بحران مهاجرت یک مسئله بین المللی است اما می تواند راه حل های منطقه ای داشته باشد و برگزاری اجلاس مشترک با کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با مهاجرت های غیرقانونی از سیاست های اصولی ایران است

برخورد با مهاجرت های غیرقانونی از سیاست های اصولی ایران است