مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 دی 1397 ساعت 16:152018-12-24حوادث

حفاظت پلیس از یک نقاشی خیابانی!


جدیدترین نقاشی خیایانی «بنکسی» در یکی از شهرهای ولز توسط پلیس محصور شده تا از آسیب جمعیت روزافزون بازدیدکنندگان در امان باشد.

- جدیدترین نقاشی خیایانی بنکسی در یکی از شهرهای ولز توسط پلیس محصور شده تا از آسیب جمعیت روزافزون بازدیدکنندگان در امان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، ساکنان شهر پورت تالبوت کشور ولز ماه ها بود که از لایه های ضخیم خاکستر سیاه حاصل از فعالیت کارخانه فولاد که شهر را پوشانده بود شکایت می کردند و به نظر می رسید این موضوع توجه هیچ کسی را جلب نکرده تا اینکه بنکسی، نقاش معروف خیابانی یک نقاشی دیواری انتقادی در اعتراض روی یکی از دیوارهای شهر کشاند و این اثر هنری توجهات جهانی زیادی را به خود معطوف کرد.

این نقاشی روی دو دیوار مجاور یک گاراژ کشیده شده است و روی یک دیوار پسری را نشان می دهد که با پوشیدن لباس های زمستانی سرش را بالا گرفته و با دهان باز در انتظار بارش برف است و در سوی دیگر دیوار آتشی درون یک سطل آشغال خلق شده و پسر بچه به جای برف در واقع شاهد بارش شعله های خاکستر و آتش از آسمان است.

تعداد زیاد بازدیدکنندگان از این نقاشی خیابانی هر روز افزاش می یابد؛ به طوری که پلیس برای حفاظت از آن یک حصار دور آن قرار داده و یک نیروی امنیتی را نیز مامور حفاظت از آن قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت پلیس از یک نقاشی خیابانی!

حفاظت پلیس از یک نقاشی خیابانی!