مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 دی 1397 ساعت 15:462018-12-24ورزشي

ورزشکار خراسان شمالی بهترین کوراش کار جهان در سال 2018 شد


الیاس علی اکبری کوراشکار اهل خراسان شمالی و دارنده مدال طلای بازی های آسیایی جاکارتا 2018، از سوی فدراسیون جهانی کوراش به عنوان بهترین کوراشکار مرد سال 2018 جهان انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد الیاس علی اکبری کوراشکار وزن 81 کیلوگرم از خراسان شمالی بنا به اطلاع رسانی سایت فدراسیون جهانی کوراش به عنوان بهترین کوراشکار مرد سال 2018 جهان انتخاب شد.

علی اکبری کوراشکار وزن منفی 81 کیلوگرم، متولد سال 1367 و اهل روستای سست اسفراین از دیار خراسان شمالی است؛ او از یک خانواده ورزشکار است؛ پدر و پدربزرگ و همچنین عمویش حسین علی اکبری از بزرگان و نام داران در رشته محلی کشتی با چوخه بوده اند و عمویش در حال حاضر نیز مربی تیم ملی کوراش است.

علی اکبری افتخارات زیادی را در این سال ها در رشته کوراش به دست آورده و به گفته خودش هیچ فینالی را نباخته است.

او در سال 2018 طلای بازی های آسیایی هندوستان و طلای مسابقات جایزه بزرگ ازبکستان را به دست آورد و در انتها با درخشش فوق العاده در بازی های آسیایی 2018 اندونزی توانست تمام حریفان خود را ناکام کند و پشت سر بگذرد و صاحب گردن آویز طلا شود.

انتخاب بهترین مرد و زن کوراش جهان هر ساله از سوی فدراسیون جهانی کوراش انجام می شود و این انتخاب در دو بخش زنان و مردان به طور جداگانه انجام می شود و با توجه به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکار خراسان شمالی بهترین کوراش کار جهان در سال 2018 شد

ورزشکار خراسان شمالی بهترین کوراش کار جهان در سال 2018 شد