مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 دی 1397 ساعت 10:212018-12-24سياسي

«آرال» محور دیدار معاون اول وزیر خارجه ازبکستان با دبیر کل سابق سازمان ملل


معاون اول وزیر امور خارجه ازبکستان با دبیر کل سابق سازمان ملل که در حال حاضر ریاست مجمع جهانی «رشد سبز» و «کمیسیون اخلاق کمیته بین المللی المپیک» را بر عهده دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، الهام نعمت اف معاون اول وزیر امور خارجه ازبکستان در شهر سئول با بان کی مون دبیر کل سابق سازمان ملل متحد که در حال حاضر ریاست مجمع جهانی رشد سبز و کمیسیون اخلاق کمیته بین المللی المپیک را بر عهده دارد، دیدار و مسایل دریاچه آرال را بررسی کرد.

در این دیدار الهام نعمت اف و بان کی مون درباره محیط زیست و مسائل اجتماعی و اقتصادی در منطقه دریاچه آرال تبادل نظر کردند.

دبیر کل سابق سازمان ملل متحد برای تلاش های عملی ازبکستان جهت مبارزه با پیامدهای منفی فاجعه دریاچه آرال ارزش زیاد قائل و از ابتکارات بین المللی شوکت میرضیایف رییس جمهور این کشور مبنی بر جلب توجه جامعه جهانی به این مسایل و اختصاص کمک های مالی برای حل و فصل آن استقبال کرد.

طرفین در این دیدار همچنین گسترش بیش از پیش همکاری های متقابل برای بهبود اوضاع محیط زیستی، اجتماعی و اقتصادی منطقه دریاچه آرال از جمله با جذب کمک های مالی و فنی نهادهای مالی بین المللی را بررسی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آرال» محور دیدار معاون اول وزیر خارجه ازبکستان با دبیر کل سابق سازمان ملل

«آرال» محور دیدار معاون اول وزیر خارجه ازبکستان با دبیر کل سابق سازمان ملل