مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 دی 1397 ساعت 17:352018-12-23اقتصادي

تشکیل کمیته مشترک سازمان مدیریت تهران با سندیکای شرکت های ساختمانی


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از تشکیل کمیته مشترک سازمان مدیریت استان تهران با سندیکای شرکت های ساختمانی برای مشارکت در برخی پروژه های تخصصی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نعمت اله ترکی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در هفتادمین سال تاسیس سندیکای شرکت های ساختمانی ایران از این مجموعه بازدید و در نشستی با اعضای هیئت مدیره درباره محورهای مهم همکاری سازمان مدیریت تهران با سندیکا گفتگو کرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در این نشست با بیان اینکه بخش دولتی پشتیبان خوبی برای بخش خصوصی است، اظهار کرد: انتظار ما از شما به عنوان بخش خصوصی این است که در پروژه های تخصصی مشارکت داشته باشید.

رویکرد دولت در مشارکت های عمومی و خصوصی پشتیبانی و حمایت از بخش خصوصی است.

وی با برشمردن ظرفیت های شهرستان های استان تهران پروژه کمربندی پاکدشت را به عنوان یکی از قدیمی ترین پروژه های راه و شهرسازی معرفی کرد که حدود 10 سال اجرایی نشده است.

ترکی با معرفی محورهای همکاری سازمان مدیریت با سندیکای شرکت های ساختمانی ایران گفت: رویکرد ما به عنوان دولت واگذاری پروژه های دستگاه های اجرایی به بخش خصوصی است و در این زمینه پروژه های راه و شهرسازی اولویت واگذاری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته مشترک سازمان مدیریت تهران با سندیکای شرکت های ساختمانی

تشکیل کمیته مشترک سازمان مدیریت تهران با سندیکای شرکت های ساختمانی