مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 دی 1397 ساعت 15:112018-12-23اقتصادي

اعمال افزایش 25 درصدی حقوق فرهنگیان مناطق مرزی در بودجه 98


عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه افزایش 25 درصدی حقوق کارمندان و فرهنگیان در خصوص مناطق مرزی به صورت جدی پیگیری شد، گفت: - منصور مرادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با بیان اینکه افزایش 25 درصدی حقوق کارمندان و فرهنگیان در خصوص مناطق مرزی به صورت جدی پیگیری شد، اظهار کرد: اعتبار این مهم در بودجه 97 پیش بینی نشده است و اجرای آن در صورت تامین اعتبار در سال 98 حتمی خواهد بود.

وی تصریح کرد: برخی اطلاع رسانی ها در زمینه پرداخت این افزایش از اول دی ماه امسال انجام گرفته بود که موضوع را پیگیری کردیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس افزود: براساس نامه ای که از سوی محمد حسین فروزان مهر مشاور رییس سازمان و رییس امور عمومی، قضایی، دفاعی و امنیتی سازمان برنامه و بودجه کشور به آقای شاه نظری رییس امور مشاغل و نظام های پرداخت سازمان اداری و استخدامی کشور نوشته شده موضوع اجرای مفاد ماده 112 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اعلام شده است.

مرادی گفت: ستاد کل نیروهای مسلح طی نامه ای به تاریخ 28 آذر ماه جاری محدوده مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنگی امنیتی را براساس مفاد بند الف ماده قانونی مذکور اعلام کرده است.

وی با بیان اینکه بر همین اساس با توجه به صراحت مفاد این بند در مورد مناطق عملیاتی دفاع مقدس به نظر می رسد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال افزایش 25 درصدی حقوق فرهنگیان مناطق مرزی در بودجه 98

اعمال افزایش 25 درصدی حقوق فرهنگیان مناطق مرزی در بودجه 98