مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 دی 1397 ساعت 14:552018-12-23سياسي

تأکید ساعی بر ضرورت بهره برداری از همه فرصت های گردشگری تبریز


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: هر چند که می شد از فرصتی به نام تبریز 2018، بهره‎برداری بهتری کرد، اما این پایان راه نیست و باید از فرصت های موجود در زمینه گردشگری و معرفی تبریز به صورت مداوم بهره ببریم.

- زهرا ساعی در بازدید از دفتر ایسنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: نباید از این که تبریز 2018 را ازدست دادیم، ناامید شویم، چون فرصت های بالقوه زیادی داریم که می‎توانیم آن‎ها را به فرصت های بالفعل تبدیل کنیم.

وی افزود: کارهای انجام شده در این باره، رضایت بخش نبود، حتی یک سری کارهای جزیی و ابتدایی هم آن گونه که باید انجام نگرفته و رضایت بخش نبودند، طبق آماری که اداره کل میراث فرهنگی استان، منتشر کرده، شمار گردشگران در ایام عید 97، افزایش جزیی داشته است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو ادامه داد: آذربایجان شرقی یک استان صنعتی است که ظرفیت فراوانی برای توسعه دارد، از نظر گرشگری نیز تبریز مستعدتر از شهرهایی مثل باکو است و به نظر می‎رسد در معرفی جاذبه‎های گردشگری، ظرفیت های استان و تبلیغات موفق نبوده ایم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مدیران استانی و اجرایی باید نگاه جدی تری به این مسأله داشته باشند، همه ما باید گردشگران داخلی و خارجی را با آغوش بازتری بپذیریم و باید قبول کنیم که در برخی موارد ضعیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید ساعی بر ضرورت بهره برداری از همه فرصت های گردشگری تبریز

تأکید ساعی بر ضرورت بهره برداری از همه فرصت های گردشگری تبریز