مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 دی 1397 ساعت 14:102018-12-23بين الملل

سردار سلیمانی به طور رسمی و از طریق فرودگاه به عراق می آید


یکی از اعضای حزب عصائب اهل الحق عراق با اشاره به اینکه نیروهای آمریکایی در عراق حضور دارند گفت: نیروهای ایرانی هیچ گونه حضوری در عراق ندارند و مستشاران ایرانی با آگاهی و درخواست دولت عراق در این کشور حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود الربیعی، عضو حزب عصائب اهل الحق عراق در گفت وگو با شبکه ماهواره ای دجله در رابطه با حضور نیروهای ایرانی در عراق گفت: نیروهای ایرانی در عراق حضور ندارند اما نیروهای آمریکایی در عراق حضور دارند و هیچ کس تعداد دقیق آنها و پایگاه هایشان را نمی داند.

وی افزود: مستشاران ایرانی با آگاهی و خواسته دولت عراق در این کشور حضور دارند و سردار قاسم سلیمانی بطور رسمی و از طریق فرودگاه به عراق می آید و به مناطق مختلفی می رود و آنها را بررسی می کند.

الربیعی در ادامه با اشاره به اینکه نیروهای آمریکایی نیروهایی عراقی و الحشد الشعبی را مورد هدف قرار دادند و گروهک تروریستی داعش ساخته آمریکا برای انجام برنامه ها و طرح های آن است گفت: هرکس براین باور است که آمریکا با خروج از سوریه می خواهد منطقه را ترک کند متوهم است زیرا این تاکتیک جدید آمریکا است و جزیی از طرح های آن به شمار می رود.

وی همچنین با مطرح کردن این سوال که هنگام ورود داعش به عراق و اشغال مناطق وسیعی از آن، نیروهای آمریکایی چه کاری انجام داده اند درحالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی به طور رسمی و از طریق فرودگاه به عراق می آید

سردار سلیمانی به طور رسمی و از طریق فرودگاه به عراق می آید