مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 دی 1397 ساعت 12:302018-12-23اجتماعي

تخفیف مرکز آموزش جهاد دانشگاهی هنر به نیروهای مسلح


جهاد دانشگاهی دانشگاه هنر به منظور ارائه خدمات آموزشی با کیفیت و افزایش رضایت کارکنان نیروهای مسلح در طرحی به عنوان خبرگان امید باقر العلوم (ع) با تخفیف ویژه اقدام به ثبت نام نیروهای مسلح و خانواده آنها در کلاس های مرکز آموزش های _تخصصی کاربردی خود کرده است.

- جهاد دانشگاهی دانشگاه هنر به منظور ارائه خدمات آموزشی با کیفیت و افزایش رضایت کارکنان نیروهای مسلح در طرحی به عنوان خبرگان امید باقر العلوم (ع) با تخفیف ویژه اقدام به ثبت نام نیروهای مسلح و خانواده آنها در کلاس های مرکز آموزش های _تخصصی کاربردی خود کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دوره های آموزشی و کلاس های جهاد دانشگاهی هنر در 30 رشته مختلف و در پنج گروه در ترم زمستان آماده پذیرش هنرجویان است.

اهدافی که در طرح حکمت کارت دنبال می شود شامل افزایش رضایت مشتریان بویژه نیروهای مسلح و خانواده های محترم آنها، ارائه خدمات آموزشی با کیفیت در رشته های مختلف هنری، ارتقاء سطح دانش و توانمندسازی کارکنان نیروهای مسلح و همچنین تقویت این نیروها برای کسب و تقویت سهم بازار است.

از مزایای این طرح 10 درصد تخفیف، اختصاص 50 درصد شهریه دوره تا (تا سقف 1٫500٫000 ریال) بصورت یارانه، ارائه مدرک معتبر جهاد دانشگاهی هنر در پایان دوره، امکان پرداخت اقساطی مابقی مبلغ (سهم خانوار) از طریق حکمت کارت مصرف د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف مرکز آموزش جهاد دانشگاهی هنر به نیروهای مسلح

تخفیف مرکز آموزش جهاد دانشگاهی هنر به نیروهای مسلح