مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 دی 1397 ساعت 09:502018-12-23سياسي

احیای تمدن نوین اسلامی در گرو اسلامی سازی علوم انسانی است


معاون پژوهش جامعه المصطفی العالمیه گفت:بازسازی و احیای تمدن نوین اسلامی به عنوان رسالت بزرگ انقلاب اسلامی ایران، در گرو اسلامی سازی مبانی علوم انسانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از حوزه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین بی نیازدر مراسم تقدیر از برگزیدگان پژوهشی مجتمع آموزش عالی علوم انسانی، ضمن گرامیداشت هفته پژوهش، از فعالیت پژوهشگران موفق المصطفی تقدیر و اظهار کرد: مجتمع آموزش عالی علوم انسانی یکی از واحدهای مهم و فاخر جامعه المصطفی است، که تربیت دانش پژوهان، در ساحت های مختلف علوم انسانی را هدف گذاری کرده است.

وی با بیان این که دلسوزی، تلاش و همت مدیران و کارشناسان مجتمع آموزش عالی علوم انسانی ستودنی است، خاطرنشان کرد: با وجود معاونین شایسته و اعضای هیئت علمی و اساتیدی که در این مجتمع آموزش عالی گرد هم آمده اند، شاهد توفیقات روز افزونی در حوزه علوم انسانی خواهیم بود.

معاون پژوهش جامعه المصطفی در ادامه بر اهمیت پژوهش های گروهی و جمعی تأکید نمود و خاطرنشان کرد: نتیجه بخشی پروژه های پژوهشی به صورت گروهی، از مهمترین تاکیداتی است که باید در مباحث علوم انسانی به صورت جدی دنبال شود.

حجت الاسلام بی نیاز، نیازسنجی و پاسخ به نیازهای علمی و عقیدتی مناطق مختلف جهان را مهم ارزیابی کرد و افزود: طلاب و دانش پژوهان المصطفی باید در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای تمدن نوین اسلامی در گرو اسلامی سازی علوم انسانی است

احیای تمدن نوین اسلامی در گرو اسلامی سازی علوم انسانی است