مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 دی 1397 ساعت 17:362018-12-22اقتصادي

تولید بیش از 5 میلیون تن محصولات کشاورزی در همدان


رییس اداره بحران و مخاطرات جهاد کشاورزی استان همدان از خسارت 772 میلیارد تومانی به محصولات کشاورزی در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، احد ظفری ظهر امروز در کارگروه جهاد کشاورزی شهرستان همدان با بیان اینکه همدان یکی از استان های دارای خسارت بالا بر اثر عوامل قهری طبیعی است، اظهار کرد: در سرمازدگی فروردین ماه امسال متاسفانه بیش از 772 میلیارد تومان خسارت به 360 هزار هکتار از اراضی و باغات  وارد شده است.

وی با بیان اینکه برای خسارت سرمازدگی سال جاری 90 میلیارد تومان مصوب استانی و ملی داشته ایم، افزود: متاسفانه تاکنون از این رقم مصوبه تخصیص نداشته ایم اما در حال پیگیری این تخصیص در بودجه سال آینده هستیم.

رییس اداره بحران و مخاطرات جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه همدان سال گذشته 285 هکتار از اراضی زیرکشت را بیمه کرده است، ادامه داد: همدان رتبه دوم کشور را در بیمه اراضی زیرکشت کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه انتظار داریم برای خسارت های سرمازدگی سال جاری 7 هزار میلیارد تومان به خسارت ها پرداخت شود، گفت: امیدواریم لیست احصاشدگان بخش سرمازدگی تعیین تکلیف شود.

ظفری با بیان اینکه استان در تنوع کشت محصولات کشاورزی در کشور پیشرو است بیان کرد: بیش از 5 میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در همدان تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 5 میلیون تن محصولات کشاورزی در همدان

تولید بیش از 5 میلیون تن محصولات کشاورزی در همدان