مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 دی 1397 ساعت 11:002018-12-22اجتماعي

مدارس جایگزین والدین نیستند


یک مقام آموزشی در انگلیس هشدار داد: والدین نباید با واگذاری مسئولیت خود به مدارس انتظار داشته باشند که مدارس تمامی مشکلات عمده پیش روی فرزندانشان را حل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آماندا اسپیلمن ، رییس اداره استانداردهای آموزشی، خدمات و مهارت های کودکان انگلیس (Ofsted) در مداخله ای شدید علیه بار سنگینی که بر دوش معلمان قرار گرفته است با بیان این که مدارس نمی توانند علاجی همه جانبه برای تمامی بیماری های اجتماعی باشند، برخی والدین را که به اساسی ترین وظایف خود مانند آموزش دستشویی رفتن به کودکانشان بی توجهی می کنند، مورد انتقاد قرار داد.

او هشدار داد: در حالی که معلمان می توانند نقش مهمی در آموزش کودکان در مورد خطراتی چون جرایم چاقوکشی و چاقی داشته باشند اما مسئولیت اولیه این مشکلات پیچیده در جای دیگری قرار دارد.

وی در این ارتباط گفت: وقتی صحبت از حفظ وزن سالم است، مدارس نمی توانند نقش متخصصان سلامت را ایفا کنند و بالاتر از جایگاه والدین عمل نمایند.

جرایم چاقوکشی نیز به تنهایی یکی از جدیدترین معضلاتی است که باری اضافی بر عهده مدارس انگلیس گذاشته است.

اسپیلمن در سخنرانی دومین گزارش سالانه خود گفت: اکثر مدارس انگلیس امن هستند و ما به طور کامل از اقدامات لازم برای حفظ امنیت حمایت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس جایگزین والدین نیستند

مدارس جایگزین والدین نیستند