مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آذر 1397 ساعت 12:562018-12-19بين الملل

نتایج یک نظرسنجی نشان داد افزایش محبوبیت حماس با تقویت مقاومت در کرانه باختری


نتایج تازه ترین نظرسنجی نشان داد میزان محبوبیت حماس و شانس پیروزی اسماعیل هنیه در انتخابات ریاستی فلسطین بیشتر از جنبش فتح به رهبری محمود عباس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مرکز مطالعات سیاسی فلسطین در بازه زمانی بین دوازدهم تا شانزدهم دسامبر 2018  یک نظرسنجی از افکار عمومی فلسطین در کرانه باختری و نوار غزه به عمل آورد.

در این نظرسنجی که به روش نمونه گیری تصادفی صورت گرفته از یک هزار و دویست و هفتاد شهروند بالغ فلسطینی در 127 موقعیت درباره اوضاع سیاسی و آرمان های فلسطین سوال شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فلسطینی (سما) ، نتایج این نظرسنجی نشان می دهد در حال حاضر جایگاه حماس بین عموم فلسطینیان در کرانه باختری و نوار غزه ارتقا یافته است در حالی که جایگاه جنبش فتح تقریبا بدون تغییر باقی مانده است.

بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازمذکور، این احتمال وجود دارد که تغییر حاصل شده ناشی از تشدید درگیری های مسلحانه بین فلسطینیان و اسراییلی ها در کرانه باختری و نوار غزه و موفقیت حماس در واردات سوخت و پول برای پرداخت حقوق کارکنان نوار غزه به رغم مخالفت تشکیلات خودگردان باشد .

نتایج این نظرسنجی همچنین حاکی از افزایش محبوبیت اسماعیل هنیه، رییس حماس در نوار غزه و کاهش محبوبیت محمود عباس در کرانه باختری و نوار غزه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج یک نظرسنجی نشان داد افزایش محبوبیت حماس با تقویت مقاومت در کرانه باختری

نتایج یک نظرسنجی نشان داد افزایش محبوبیت حماس با تقویت مقاومت در کرانه باختری