مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آذر 1397 ساعت 11:302018-12-19سياسي

نمایندگان انگلیس: ترامپ بماند، آسیب پایدارتری به روابط دو کشور وارد می شود


یک کمیته پارلمان انگلیس که بررسی روابط بین المللی این کشور را بر عهده دارد از تغییرات ژئوپولیتیک اخیر و جایگاه انگلیس در جامعه جهانی انتقاد و تاکید کرده است که سیاست های دولت ترامپ تاثیری منفی بر روابط انگلیس و آمریکا داشته اند.

- نمایندگان انگلیس: ترامپ بماند، آسیب "پایدارتری" به روابط دو کشور وارد می شود یک کمیته پارلمان انگلیس که بررسی روابط بین المللی این کشور را بر عهده دارد از تغییرات ژئوپولیتیک اخیر و جایگاه انگلیس در جامعه جهانی انتقاد و تاکید کرده است که سیاست های دولت ترامپ تاثیری منفی بر روابط انگلیس و آمریکا داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمیته روابط بین المللی مجلس اعیان انگلیس گزارشی 117 صفحه ای را ارائه کرده که بر مسائل گسترده ای از روابط بین المللی گرفته تا امنیت سایبری و از چین تا تهدید روسیه تمرکز دارد.

بخش گسترده ای از این گزارش به روابط انگلیس با واشنگتن که نزدیک ترین و بزرگ ترین متحد این کشور است اختصاص دارد و اظهار می کند که انگلیس باید به مقاومت در برابر چالش های آمریکا برای نظام چندجانبه گرایی ادامه دهد و به دنبال تقویت نهادهای بین المللی کلیدی همچون سازمان ملل، ناتو و سازمان تجارت جهانی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان انگلیس: ترامپ بماند، آسیب پایدارتری به روابط دو کشور وارد می شود

نمایندگان انگلیس: ترامپ بماند، آسیب پایدارتری به روابط دو کشور وارد می شود