مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آذر 1397 ساعت 15:452018-12-18اقتصادي

چاه های آب خام در فضای سبز منطقه 7 مجهز به سیستم مدیریت هوشمند می شوند


به منظور جلوگیری از هدر رفت آب های خام و مدیریت بهینه بر مصرف آب، چاه های موجود در فضای سبز منطقه مجهز به سیستم مدیریت هوشمند می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سمیه حاجوی با اشاره به اینکه این روش آبیاری برای اولین بار در شهر تهران در این منطقه در حال اجراست، افزود: سیستم هوشمندسازی چاه های منطقه بهمن ماه سال جاری در بوستان های جوان و نارون، چاه سبلان، سه راه طالقانی و علمک خیابان علی اکبری به بهره برداری می رسد.

وی با تاکید بر اینکه آبگیری کلیه تانکرهای آب به صورت هوشمند کنترل خواهد شد، تصریح کرد: با اجرای این طرح دبی آب اندازه گیری و تانکرهای آب به اندازه معین پر شده در نتیجه از هدر رفت آب به میزان چشم گیری جلوگیری می شود.

به گفته شهردار منطقه 7، هوشمندسازی مدیریت و نظارت بر آب مصرفی تمام بوستان ها، مخازن فرعی، علمک های آب تانکری و آبنماها با نصب کنتورهای هوشمند الکترومغناطیس به صورت قرائت از راه دور کنترل شده و در نهایت از طریق سیم کارت متصل به سرور، مدیریت از میزان آب مصرفی مطلع می شود.

وی با تاکید بر اینکه طرح هوشمندسازی چاه های آب برای حفاظت از سفره های زیرزمینی اجرا می شود، یادآور شد: این طرح در قالب تعادل بخشی با هدف نظارت برفرایند مصرف آب چاه های فضای سبز و صیانت از منابع آب های زیرزمینی در منطقه 7 اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاه های آب خام در فضای سبز منطقه 7 مجهز به سیستم مدیریت هوشمند می شوند

چاه های آب خام در فضای سبز منطقه 7 مجهز به سیستم مدیریت هوشمند می شوند