مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 14:202018-12-15حوادث

ادعای اعمال نفوذ در دستگاه قضایی یزد!


رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد گفت: دو نفر متهم که با ادعای اعمال نفوذ در دادگستری از افراد دارای پرونده کلاهبرداری می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامعلی دهشیری در این رابطه افزود: در این پرونده یک نفر نقش اصلی را داشته و نفر دوم با ارائه شماره کارت بانکی در این ماجرا دخیل بوده است، این افراد با این ادعا که باید به حساب فردی که از او به عنوان قاضی دادگستری یاد می کردند، پول واریز کنند از مالباخته تحت عناوین مختلف پول دریافت می کردند.

وی اظهار کرد: متهم اصلی این ماجرا برای باورپذیری ترفند خود حتی با طرح این مسئله که وجه پرداختی شما برای حل و فصل این مسئله کم است، خود نیز وجهی را به مبلغ اولیه اضافه می کند و با این عنوان که این پول را به قاضی پرونده به عنوان رشوه می دهد در یک اقدام هماهنگ شده به حساب هم دست خود واریز می کرد .

این مقام قضایی به مسائل اعجاب انگیز در این پرونده و ساده اندیشی برخی از افراد در مواجه با افراد شیاد و کلاهبردار اشاره کرد و گفت: در اتفاقی بسیار عجیب وقتی بزه دیده این اتفاق به دادگستری مراجعه و به شعبه مربوطه می رود، متوجه می شود که در آن شعبه وکیل دادگستری فردی به نام صاحب کارتی که به آن وجه واریز شده وجود ندارد، اما باز هم فریب خورده و در ادامه این جریان باز هم اسیر صحنه ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای اعمال نفوذ در دستگاه قضایی یزد!

ادعای اعمال نفوذ در دستگاه قضایی یزد!