مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 16:452018-12-11سياسي

منتظر ابلاغ نهایی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان هستیم


معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان اظهارکرد: برخی ایرادات جزیی از سوی شورای نگهبان به این لایحه وجود داشت که توسط مجلس برطرف شد و درحال حاضر منتظر ابلاغ نهایی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه ابتکار در نشست هم اندیشی صلح و منع خشونت علیه زنان که در موسسه مطالعات و تحقیقات زنان برگزار شد، با اشاره به لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان اظهارکرد: این لایحه مدتها در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس بود که با پیگیری های دولت و امضای نامه ای سه جانبه همراه با شهیندخت مولاوردی - دستیار سابق رییس جمهور در حقوق شهروندی و لعیا جنیدی - معاون حقوقی رییس جمهوری - این لایحه از کمیسیون قضایی و حقوقی خارج و وارد صحن مجلس شد.

وی معتقد است که جنبه های متعددی از این لایحه به مسئله خشونت علیه کودکان می پردازد که این لایحه تصویب شده است.

ابتکار در ادامه ابراز امیدواری کرد که مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک که نشستهای تخصصی برگزار کرده با جدیت برای اجرایی کردن این قانون وارد عمل شود.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به لایحه تامین امنیت زنان در برابر خشونت گفت: این لایحه مدتی در دولت بررسی شد و در کمیسیون لوایح به دلیل اینکه ابعاد قضایی داشت به قوه قصاییه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظر ابلاغ نهایی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان هستیم

منتظر ابلاغ نهایی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان هستیم