مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 16:302018-12-11اقتصادي

پلی که تنها درزگیری اش 700 میلیون تومان آب می خورد!


شهردار فردیس کرج با اشاره به اینکه عملیات اجرایی اصلاح درزهای پل سرحدآباد از ابتدای دی ماه آغاز می شود، گفت: عملیات تراش و روکش آسفالت روی این پل تا شب یلدا انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منوچهر غفاری سه شنبه 20 آذرماه در حاشیه بازدید از وضعیت پل سرحدآباد، با اشاره به اینکه بهسازی درزها، آسفالت ریزی روی پل و ساماندهی زیر پل سرحدآباد یکی از مهمترین مطالبات شهروندان فردیسی است، اظهار کرد: عملیات تراش و روکش آسفالت روی این پل تا شب یلدا انجام می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه اصلاح درزهای پل سرحدآباد به انجام اقدامات تخصصی نیازمند است، تاکید کرد: عملیات اصلاح درزهای این پل از ابتدای دی ماه آغاز می شود و در نظر داریم آن را تا پایان سال جاری تکمیل کنیم.

شهردار فردیس با بیان اینکه اصلاح درزهای پل سرحدآباد نیازمند مواد مختلف گران قیمتی از جمله آمونیاک، پلاستیک، چسب مخصوص، لایه آب بند و.

و عملیات اجرایی آن نیز تخصصی است، عنوان کرد: برای اصلاح درزهای این پل حدود 750 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی اصلاح درزهای پل سرحد آباد، تخصصی و زمان بر است اما مدیریت شهری فردیس در راستای انجام هرچه با دقت و سریعتر این عملیات تلاش می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلی که تنها درزگیری اش 700 میلیون تومان آب می خورد!

پلی که تنها درزگیری اش 700 میلیون تومان آب می خورد!