مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 11:302018-12-11فرهنگي

«محبوب» پیشتاز نامزدهای جوایز انتخاب منتقدان شد


جوایز سالانه انتخاب منتقدان در بخش های سینمایی و تلویزیونی نامزدهای سال 2018 را معرفی کرد و فیلم «محبوب» به کارگردانی «یورگس لانتیموس» بیشترین تعداد نامزدی را به خوداختصاص داد.

- جوایز سالانه انتخاب منتقدان در بخش های سینمایی و تلویزیونی نامزدهای سال 2018 را معرفی کرد و فیلم محبوب به کارگردانی یورگس لانتیموس بیشترین تعداد نامزدی را به خوداختصاص داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، کمدی تاریخی محبوب با بازی اولیویا کلمن و کویین آن در 14 بخش از جوایز انتخاب منتقدین از جمله بهترین فیلم، کمدی، کارگردانی، فیلمنامه اصلی، بهترین بازیگر زن و بهترین بازیگر زن کمدی (اولیویا کلمن)، بازیگر نقش مکمل (اما استون و راشل ویز) و همچنین بهترین تیم بازیگری نامزد کسب جایزه شده است.

فیلم معاون به کارگردانی آدام مک کی و همچنین ستاره ای متولد شده است ساخته بردلی کوپر نیز هر یک در 9 بخش از این جوایز سینمایی نامزد کسب جایزه شده اند اما فیلم ابرقهرمانی پلنگ سیاه نیز با نامزدی در 12 شاخه شانس خود را در فصل جوایز سینمایی افزایش داد و فیلم فضایی نخستین انسان به کارگردانی دمین شزل و بازی رایان گاسلینگ و کلر فوی نیز در 10 شاخه از جوایز انتخاب منتقدان شانس کسب جایزه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«محبوب» پیشتاز نامزدهای جوایز انتخاب منتقدان شد

«محبوب» پیشتاز نامزدهای جوایز انتخاب منتقدان شد