مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 09:002018-12-11سياسي

سیستان و بلوچستان نیازمند سندی از جنس آمایش سرزمینی


انتظار می رود مسئولان استان سندی از جنس آمایش سرزمینی تهیه کنند، چنانچه این سند تهیه شود می توان برای تفتان و دریای عمان و نجات دریاچه هامون با برنامه قدم برداشت، - نماینده مردم زابل در مجلس گفت: انتظار می رود مسئولان استان سندی از جنس آمایش سرزمینی تهیه کنند، چنانچه این سند تهیه شود می توان برای تفتان و دریای عمان و نجات دریاچه هامون با برنامه قدم برداشت، در تلاش هستیم کاری که برای دریاچه ارومیه انجام شده است حداقل برای هامون هم انجام شود اما با مشکلاتی در این سند روبه رو هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- دکتر حبیب الله دهمرده در جمع خبرنگاران درباره ریزگردها اظهار کرد: در این باره جلسات متعددی برگزار شده و قرار است نقطه ای در منطقه سیستان به عنوان پایلوت انتخاب و کاری مشابه مالچ پاشی در آن انجام شود که در صورت موفقیت در دیگر مناطق انجام خواهد شد.

نماینده مردم سیستان با اشاره به حوزه حمل و نقل گفت: دهه 80 چند بزرگراه در استان استارت خورد که در برخی نقاط به اتمام رسید و در بعضی مکان ها ناتمام باقی ماند.

احداث بزرگراه میلک تا چابهار از مهم ترین پروژه هاست که می تواند در توسعه استان و رشد اقتصادی منطقه سهم بسزایی داشته باشد، البته این طرح با کندی دنبال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان نیازمند سندی از جنس آمایش سرزمینی

سیستان و بلوچستان نیازمند سندی از جنس آمایش سرزمینی