مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آذر 1397 ساعت 15:012018-12-09اقتصادي

ورود بیش از 4 میلیون گردشگر به ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ولی تیموری در خصوص امار ورود گردشگر به ایران گفت: شمار عراقی هایی که از ابتدای امسال تا پایان مهرماه به ایران آمده اند نزدیک به دو میلیون نفر شده، - معاون گردشگری گفت: مجموع گردشگرانی که از ابتدای امسال تا پایان مهرماه 97 به ایران سفر کرده اند به چهار میلیون و 739 هزار و 413 نفر رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ولی تیموری در خصوص امار ورود گردشگر به ایران گفت: شمار عراقی هایی که از ابتدای امسال تا پایان مهرماه به ایران آمده اند نزدیک به دو میلیون نفر شده، این درحالی است که در کل سال 96 یک میلیون و 356 هزار و 185 عراقی به ایران آمده بودند که رشد این جمعیت در قیاس با سال قبلش 3.

1 درصد منفی بود.

سال 95 یک میلیون و 398 هزار و 201 نفر عراقی به ایران سفر کرده بودند.

وی افزود: مجموع گردشگرانی که از ابتدای امسال تا پایان مهرماه 97 به ایران سفر کرده اند به چهار میلیون و 739 هزار و 413 نفر رسیده است.

به گفته معاون گردشگری، بیشترین گردشگرانی که این مدت به ایران سفر کرده اند از کشور های همسایه و به ترتیب از عراق، جمهوری آذربایجان، افغانستان، ترکیه و پاکستان بوده اند که انگیزه ی آن ها برای سفر به ایران به ترتیب درمان، زیارت و فرهنگی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود بیش از 4 میلیون گردشگر به ایران

ورود بیش از 4 میلیون گردشگر به ایران