مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آذر 1397 ساعت 12:402018-12-09ورزشي

مدیریت به سبک فدراسیون بوکس/ مبارزه بوکسورها از 9 شب تا 4 صبح!


رقابت های بوکس قهرمانی کشور در حالی پیگیری می شود که مشخص نیست فدراسیون بوکس بر اساس چه منطق و معیاری این رقابت ها را در روز نخست از ساعت 9 شب تا 4 صبح برگزار کرد که همین امر انتقادات زیادی را در پی داشت.

- مدیریت به سبک فدراسیون بوکس/ مبارزه بوکسورها از 9 شب تا 4 صبح! رقابت های بوکس قهرمانی کشور در حالی پیگیری می شود که مشخص نیست فدراسیون بوکس بر اساس چه منطق و معیاری این رقابت ها را در روز نخست از ساعت 9 شب تا 4 صبح برگزار کرد که همین امر انتقادات زیادی را در پی داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابت های بوکس قهرمانی کشور بزرگسالان، به منظور انتخابی تیم ملی از روز گذشته(شنبه) 17 آذر به میزبانی خوزستان آغاز شد که گویا با حواشی زیادی همراه بوده است.

از قهر کردن کادرفنی تیم ملی بوکس و حاضر نشدن در سالن مسابقات تا اعتراضات برخی تیم ها به نحوه برگزاری و امکانات سالن، همگی نشان از شرایط نه چندان خوب بوکس و رقابت های کشوری دارد.

عیسی گل محمدی در گفت و گو با ایسنا، ضمن انتقاد از نحوه برگزاری رقابت های بوکس قهرمانی کشور بزرگسالان، گفت: متاسفانه مسئولان فدراسیون به هیچ عنوان نتوانسته اند شرایط خوبی را حتی از نظر امکانات اولیه برای برگزاری این رقابت ها فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت به سبک فدراسیون بوکس/ مبارزه بوکسورها از 9 شب تا 4 صبح!

مدیریت به سبک فدراسیون بوکس/ مبارزه بوکسورها از 9 شب تا 4 صبح!