مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آذر 1397 ساعت 18:002018-12-08سياسي

ایسنا بیستمین سال فعالیتش را چگونه شروع کرد؟


ایسنا در آغاز بیستمین سال فعالیت خود علاوه بر اینکه میزبان مسؤولان مختلف بود، محلی برای اظهار نظر دانشجویان در قالب مناظره خواهد شد.

- ایسنا در مراسم گرامیداشت آغاز بیستمین سال فعالیت خود، میزبان حمیدرضا طیبی (رییس جهاد دانشگاهی)، سید محمد بطحایی (وزیر آموزش و پرورش)، عیسی علیزاده (معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی) و حجت الاسلام والمسلمین رستمی (رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها) بود.

نیز در این مراسم بر ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی به ویژه دو شهید عزیزمان اسماعیل عمرانی و حسن قریب که در 15 آذر 84 در راه خدا و برای پاسداشت قلم به شهادت رسیدند، سلام و درود فرستاد.

او بیان کرد که با ورود ایسنا به عرصه خبر، کار به جایی رسید که مرحوم استاد معتمدنژاد وقتی در وصف ایسنا سخن می گفت، معتقد بود تاریخ معاصر مطبوعات به قبل و بعد از ایسنا تقسیم می شود.

علی متقیان ادامه داد: ویژگی خاص ما این است که بدنه ایسنا جوان و دانشجو نگه داشته شده و همه اعضای ایسنا آموزش دیده خود ایسنا هستند.

دروازه بانان خبر، جوانان دیروز و با تجربه های امروز هستند؛ از این رو است که در ارسال اخبار ایسنا پختگی و حرفه ای گری دیده می شود ضمن آنکه شور و حال جوانانه نیز وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایسنا بیستمین سال فعالیتش را چگونه شروع کرد؟

ایسنا بیستمین سال فعالیتش را چگونه شروع کرد؟