مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آذر 1397 ساعت 15:562018-12-08اجتماعي

مدت خدمت سربازی افزایش نمی یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار موسی کمالی در حاشیه بازدید از معاونت وظیفه عمومی پلیس اصفهان اظهار داشت: هم اکنون خدمت مقدس سربازی برای دستگاه های دولتی 24 ماه، - رییس اداره نیروی انسانی مشمولان وظیفه عمومی ستاد کل نیرو های مسلح از حذف طرح خرید غیبت سربازی در سال آینده خبر داد و گفت: مشمولان در وقت قانونی اعزام به خدمت اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار موسی کمالی در حاشیه بازدید از معاونت وظیفه عمومی پلیس اصفهان اظهار داشت: هم اکنون خدمت مقدس سربازی برای دستگاه های دولتی 24 ماه، برای نیرو های مسلح مناطق عادی 21 ماه، مناطق محروم 19 ماه و مناطق امنیتی درگیر 18 ماه است.

سردار کمالی با اشاره به این موضوع که متوسط خدمت سربازی با توجه به قانون کسر خدمت در کشور 16 ماه است، بیان داشت: با توجه به کاهش موالید، گسترش دانشگاه ها و افزایش کسر خدمت ها، تعداد سربازان جوابگوی نیاز های نیرو های مسلح نیست، ولی با این وجود ستاد کل برنامه ای برای افزایش مدت خدمت سربازی ندارد.

وی خاطر نشان کرد: ستاد کل نیرو های مسلح در نظر دارد حقوق سربازان را افزایش دهد هر چند ارزش این خدمت مقدس فراتر از دنیای مادی است و با مادیات قابل ارزیابی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدت خدمت سربازی افزایش نمی یابد

مدت خدمت سربازی افزایش نمی یابد