مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آذر 1397 ساعت 09:562018-12-07سياسي

قصور وزارت صمت در واردات لاستیک کامیون داران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دنشجو، شادمهر کاظم زاده با اشاره به برگزاری نشست های متعدد در کمیسیون عمران مجلس برای بررسی مشکلات کامیون داران گفت: - رییس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس گفت: دستگاه ها و وزارتخانه های مقصر در مشکلات کامیون داران به دستگاه قضا معرفی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دنشجو، شادمهر کاظم زاده با اشاره به برگزاری نشست های متعدد در کمیسیون عمران مجلس برای بررسی مشکلات کامیون داران گفت: خوشبختانه با اقدامات و تلاش های صورت گرفته بخش اعظمی از مشکلات کامیون داران حل شده، به ویژه در بحث بیمه تکمیلی بیمه رانندگان، توزیع لاستیک، ایجاد سامانه حمل و نقل و بار، توزیع عادلانه بار میانه رانندگان و ارائه قطعات و تجهیزات اصلی اقدامات قابل قبول و مثبتی صورت گرفت.

گزارش کمیسیون عمران در باره مشکلات کامیون داران/قرائت گزارش در جلسات آتی صحن علنینماینده مردم دهلران، آبدانان و دره شهر در مجلس شورای اسلامی، از تدوین گزارش نهایی کمیسیون عمران مجلس در رابطه با مشکلات کامیون داران خبر داد و گفت: این گزارش در جلسات آتی صحن علنی مجلس قرائت می شود.

قصور وزارت صنعت در تامین لاستیک کامیون دارانوی ادامه داد: بر اساس گزارش کمیسیون عمران مجلس برخی از دستگاه ها و وزارتخانه ها در تامین قطعات و تجهیزات کامیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصور وزارت صمت در واردات لاستیک کامیون داران

قصور وزارت صمت در واردات لاستیک کامیون داران