مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آذر 1397 ساعت 18:262018-12-05سياسي

ایران جزء ارزان ترین کشورها است/ بی موقع مذاکره کردن برای کشور خطرناک است


درست است که مردم می گویند تورم و گرانی وجود دارد، اما در زمینه کالاهای اساسی مانند برق، آب، انرژی و .

ایران جزء ارزان ترین کشورهای دنیا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در نشست شورای اداری استان سمنان با بیان اینکه خاصیت سفرهای استانی این است که گره پروژه های نیمه تمام باز و مشکلات پیش رو رفع شود، گفت: در دولت های یازدهم و دوازدهم هیچ طرحی نبوده که برای سفرهای استانی تولید کنیم و همگی یا جزو پروژه های نیمه تمام بود و یا برخی هم پروژه های تصویب شده توسط مجلس بود که بعضاً اجرایی شده بودند.

رییس جمهور افزود: برای برخی پروژه ها که در پروسه اداری گیر افتاده اند، وقت بیشتری می گذاریم تا مشکل آن پروژه ها رفع شود؛ مانند پروژه انتقال آب به مرکز کشور که این موضوع پیچ اداری خاصی داشت که وقت گذاشتیم و این مشکل را رفع کردیم.

وی تأکید کرد: این حسن سفرهای استانی است که رییس جمهوری مجبور می شود که ساعت ها وقت بگذارد تا مشکلی رفع شود؛ ما در سفرهای استانی چیزی خلق نمی کنیم و تنها تلاش خود را به کار می گیریم که به آن استان بیشتر توجه شود.

انتصاب هیچ فردی را به مدیر و وزیری تحمیل نکردم رییس جمهور گفت: در طول مدت مسؤولیتم به هیچ مدیر و وزیری، انتصاب هیچ مسؤولی را تحمیل نکرده ام و به هیچ وزیری نگفتم که فردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران جزء ارزان ترین کشورها است/ بی موقع مذاکره کردن برای کشور خطرناک است

ایران جزء ارزان ترین کشورها است/ بی موقع مذاکره کردن برای کشور خطرناک است