مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آذر 1397 ساعت 15:562018-12-05ورزشي

ویژه برنامه های رادیو برای روز دانشجو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با فرا رسیدن روز دانشجو شبکه های مختلف رادیویی با تولید و پخش دوهزار و دویست دقیقه ویژه برنامه ، - شبکه های رادیویی به مناسبت فرار رسیدن روز دانشجو ویژه برنامه های مختلف و متعددی را روی آنتن می برند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با فرا رسیدن روز دانشجو شبکه های مختلف رادیویی با تولید و پخش دوهزار و دویست دقیقه ویژه برنامه ، مخاطبان خود را همراهی می کنند.

بنا بر این گزارش، در این ویژه برنامه ها رویکردهایی مانند مروری بر تاریخچه روز دانشجو، ، ورزش دانشجویی، پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری درحوزه دانشجویان،تاریخچه ای از جنبش های دانشجویی، ویژگی های دانشجوی طراز انقلاب اسلامی و مطالبه گری مبتنی بر تمدن سازی نوین اسلامی ، نقش دانشجویان در پیوند علم و صنعت مطرح می شود.

بر این اساس رادیو ایران با تولید و پخش برنامه های سلام صبح بخیر، ایران را بشنویم، مستندرادیویی، نشانی، تقویم تاریخ، صفحه من، رویدادهای هفته پارک ساعی، چلستون، راه شب و راه امام کلام امام را با موضوعاتی مانند بررسی جنبش دانشجویی نماد بصیرت فکری، مستند درباره وقایع روز دانشجو ، بازخوانی وقایع روز، کلام مقام معظم رهبری و سخنان امام خمینی (ره) در مورد دانشجو و دانشگاه، نقش دانشجویان در شکل گیری ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های رادیو برای روز دانشجو

ویژه برنامه های رادیو برای روز دانشجو