مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آذر 1397 ساعت 13:562018-12-05پزشكي

وضعیت اورژانسی اورژانس چشم بیمارستان امام اهواز


برخی از بیماران معتقدند که مشکلات بخش اورژانس بیمارستان امام اهواز زیاد است و به همین دلیل رسیدگی به بیماران به خوبی انجام نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، ساعت حدود 10 صبح را نشان می دهد؛ سراغ کلینیک چشم را از حراست ورودی بیمارستان می گیرم اما وی تابلوی اورژانس چشم را نشان من می دهد؛ یک اتاق کوچک خارج از ساختمان بیمارستان که بیماران و یا همراهان بیمار از طریق پنجره کوچک با منشی اورژانس چشم در مورد بیماری، زمان ویزیت و اینکه چگونه پذیرش می شوند صحبت می کنند.

اتاق کوچک اورژانس چشم  یک تابلوی آبی رنگ کوچک بالای پنجره قرار گرفته که روی آن نوشته شده اورژانس چشم! از نامش مشخص است؛ یعنی تمام بیماران چشمی که وضعیت اورژانسی دارند به اینجا مراجعه می کنند؛ درِ اتاق با فاصله کمی از پنجره قرار گرفته است و در طول سکوی اورژانس در یک ردیف بیماران چشم نشسته بودند شاید از روی قرمزی چشمان آن ها و یا دستمالی کاغذی که با یک دست بر روی چشم خود گرفته اند نتوانی علت مراجعه آن ها را متوجه شوی اما راحت می توانی حدس بزنی تمام دنیا را فقط از یک زاویه می توانند ببینند.

نوبت ویزیت چشم ساعت 6 صبح درست زمانی که تصمیم می گیرم فضای داخل اتاق که عنوان اورژانس چشم را به یدک می کشد را ببینم سروصدای مردی میان سال در کنار پنجره اورژانس توجه من را به خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت اورژانسی اورژانس چشم بیمارستان امام اهواز

وضعیت اورژانسی اورژانس چشم بیمارستان امام اهواز