مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آذر 1397 ساعت 18:402018-12-04سياسي

از دولت و تمام مسئولان انتظار اصلاح داریم


نماینده اتحاد دانشجویی دانشگاه دامغان خطاب به حسن روحانی گفت: ما از شما و تمام مسئولان توقع اصلاح داریم و منتظریم ببینیم شعار روحانی مچکریم را در سال 1400 چگونه تکرار می کنیم.

- نماینده اتحاد دانشجویی دانشگاه دامغان در حضور رییس جمهور: از دولت و تمام مسئولان انتظار اصلاح داریم نماینده اتحاد دانشجویی دانشگاه دامغان خطاب به حسن روحانی گفت: ما از شما و تمام مسئولان توقع اصلاح داریم و منتظریم ببینیم شعار "روحانی مچکریم" را در سال 1400 چگونه تکرار می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیررضا اسماعیل آخوندی نماینده اتحاد دانشجویی دانشگاه دامغان طی سخنانی در مراسم 16 آذر که با حضور رییس جمهوری در دانشگاه سمنان برگزار شد، خطاب به حسن روحانی گفت: شما از مشکلات اقتصادی مردم، بیکاری، تضاد طبقاتی، حقوق های نجومی و محقق نشدن وعده های موکول شده به برجام، رانت و فساد، فحشا و کم آبی مطلعید.

وی افزود: ما شاهد این هستیم که استادان ما نسبت به وضعیت دانشجویان بی تفاوتند و برای توسعه صنعت اشتیاقی ندارند و گرفتن مدرک ISI و رفتن به خارج از کشور کعبه آمال شان است و گرفتن پست و سمت آرزویشان.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: آقای روحانی شما در لباس روحانیت با وعده های بسیاری وارد گود انتخابات شدید و در شرایط سخت اقتصادی سکان کشور را در دست گرفتید تا هم چرخ سان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دولت و تمام مسئولان انتظار اصلاح داریم

از دولت و تمام مسئولان انتظار اصلاح داریم