مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آذر 1397 ساعت 09:402018-12-04سياسي

زمینه حضور معلولان در جامعه فراهم نشده است


مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آنطور که باید و شاید نتوانسته ایم زمینه حضور معلولان استان را در جامعه فراهم کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، سید علیرضا موسوی امجد دوشنبه، دوازدهم آذرماه در مراسم روزجهانی معلولین افزود: حقوق شهروندی صرفا خاص افراد سالم نیست همه افراد بخصوص معلولان ضرورت دارد که از حقوق شهروندی برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه باید زمینه حضور معلولان در جامعه تسهیل شود، اظهار کرد: اشتغال، تحصیل و مسکن از دغدغه معلولان است که باید زمینه را فراهم کینم تا شعار معلولیت محدودیت نیست را به اثبات برسانند.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آنطور که باید و شاید نتوانسته ایم زمینه حضور معلولان استان در جامعه را فراهم کنیم، خاطرنشان کرد: محیط و مبلمان شهری، پیاده رو شهرها، آسانسورها و رمپ های ادارات استان باید برای معلولان مناسب سازی شود.

موسوی امجد ضمن انتقاد از برخی مسئولان دعوت شده به این مراسم عنوان کرد: متاسفانه با وجود دعوت از مسئولان استان برای حضور در این مراسم اما شرکت نکردند.

وی اضافه کرد: در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد 18هزار معلول وجود دارد که 13هزار نفر از این تعداد تحت حمایت بهزیستی هستند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه حضور معلولان در جامعه فراهم نشده است

زمینه حضور معلولان در جامعه فراهم نشده است