مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آذر 1397 ساعت 12:502018-12-01حوادث

قاچاقچیان سوخت 3 زن باردار را به کام مرگ کشاندند


فرمانده پلیس راه استان کرمان با اشاره به تصادف خودروی حامل سوخت قاچاق در شهرستان ریگان طی روزهای اخیر عنوان کرد: در این حادثه پنج نفر جان باختند که سه نفر آنها خانم و هر سه نفر باردار بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ یوسف نجفی امروز 10 آذرماه در جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان کرمان با بیان مطلب فوق تاکید کرد: قاچاقچیان انسان و در سال جاری قاچاقچیان سوخت بلای جان مردم شده اند، باید مسئولان فکری در این زمینه بکنند.

وی در ادامه با اشاره به سهم مصرف الکل در تصادفات اظهار کرد: تست الکل در قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی پیش بینی شده و مجازاتی برای آن در نظر گرفته شده که باید این قانون رعایت شود.

وی افزود: در اجرای این قانون مشکلات مختلفی وجود دارد و باید با کسانی که استنکاف می کنند، برخورد محکمی صورت بگیرد و شرکت های بیمه در پرداخت خسارت می توانند در برخورد با این موضوع کمک کنند.

نجفی تصریح کرد: باید این تابو بشکند و کار فرهنگ سازی و آگاهی خانواده ها انجام و از سوی دیگر دستورالعمل ها به روز شود.

فرمانده پلیس راه استان کرمان با بیان اینکه آمار تست الکل نسبت به سال قبل افزایش داشته است، اظهار کرد: آمارها نشان می دهد ریشه اصلی تصادفات سرعت است و همکاران ما که در جاده ها حضور دارند، بر این موضوع تمرکز دارند ضمن آنکه از سوی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاقچیان سوخت 3 زن باردار را به کام مرگ کشاندند

قاچاقچیان سوخت 3 زن باردار را به کام مرگ کشاندند