مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آذر 1397 ساعت 12:152018-12-01ورزشي

استفاده از طبقه دوم نقش جهان در بازی سپاهان - پرسپولیس


مدیر عامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان گفت: با توجه به استقبال بسیار زیاد هواداران سپاهان در بازی روز گذشته تلاش می کنیم در بازی مقابل پرسپولیس از طبقه دوم نقش جهان نیز استفاده شود.

- استفاده از طبقه دوم "نقش جهان" در بازی سپاهان - پرسپولیس مدیر عامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان گفت: با توجه به استقبال بسیار زیاد هواداران سپاهان در بازی روز گذشته تلاش می کنیم در بازی مقابل پرسپولیس از طبقه دوم نقش جهان نیز استفاده شود.

مسعود تابش در گفت وگو با ایسنا، درباره ازدحام جمعیت در ورودی ورزشگاه نقش جهان و عدم مدیریت مناسب جمعیت در بازی با پدیده اظهارکرد: ورزشگاه نقش جهان هنوز تحویل کارخانه و باشگاه فولادمبارکه سپاهان نشده است و هرکاری در توانمان بوده است برای رفاه حال هوادارن انجام داده ایم.

وی ادامه داد: هفته گذشته حدود 50 میلون تومان هزینه کردیم تا بتوانیم پارکینگ شرق را آماده کنیم و هنگام ورود وضعیت بهتری را برای هواداران به وجود بیاوریم اما امور مالی توسعه و تجهیز هیچ کدام از این هزینه ها را قبول نمی کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفته است که مشکل تپه خاک برای ورودی دیگر ورزشگاه حل شده است و در آینده نزدیک از آن مسیر هم می توان استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از طبقه دوم نقش جهان در بازی سپاهان - پرسپولیس

استفاده از طبقه دوم نقش جهان در بازی سپاهان - پرسپولیس