مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آذر 1397 ساعت 16:162018-11-30سياسي

بومی سازی تجهیزات نظامی /نیروی دریایی الگوی «ما می توانیم» است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناخدا یکم ابوالفضل دستگردی پیش از ظهر جمعه در جمع نماز گزاران شهرستان بیرجند با اشاره به هفتم آذر ماه روز نیرو دریایی اظهار داشت: - بومی سازی تجهیزات نظامی /نیروی دریایی الگوی ما می توانیم است رییس دبیرخانه اشراف نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به بومی سازی تجهیزات نظامی ناوشکن و شناگر ها گفت: نیروی دریایی مصداق عینی ما می توانیم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناخدا یکم ابوالفضل دستگردی پیش از ظهر جمعه در جمع نماز گزاران شهرستان بیرجند با اشاره به هفتم آذر ماه روز نیرو دریایی اظهار داشت:نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران توانست در هفتم آذر ماه سال59 در چند عملیات از جمله عملیات خلیج فارس، در نبرد سخت با رژیم بعثی عراقی پیروزی های زیادی کسب کند که در رسانه های خارجی بازتاب گسترد های داشت.

وی انهدام پایانه های نفتی اروند و رژیم بعثی عراق را از جمله دستاورد های نیرو دریایی ارتش جمهوری اسلامی دانست و افزود:حفاظت و صیانت از مناطق آبی و دریایی کشور و حفظ حاکمیت جمهوری اسلامی از جمله اقدامات نیرو دریایی در زمان جنگ تحمیلی است.

رییس دبیرخانه اشراف کلی فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به عملیات 61روزه نیروی دریایی ایران در ابتدای جنگ تحمیلی ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی تجهیزات نظامی /نیروی دریایی الگوی «ما می توانیم» است

بومی سازی تجهیزات نظامی /نیروی دریایی الگوی «ما می توانیم» است