مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آذر 1397 ساعت 13:502018-11-29حوادث

آیناز را پیدا کنید


رییس پلیس آگاهی استان همدان پیدا شدن سرنخ و نشانه ای از آیناز را تکذیب کرد.

- سرهنگ رضا زارعی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برخی از رسانه ها با انتشار خبری مبنی بر پیدا شدن سرنخی از آیناز موجب تشویش اذهان و ایجاد امید واهی در بین شهروندان شده اند.

وی این خبر را یک شایعه دانست و عنوان کرد: اگر سرنخ و نشانه ای از این دختربچه گمشده پیدا شود به صورت عام و فراگیر اعلام خواهیم کرد اما تا کنون به نتیجه ای نرسیدیم و تحقیقات و بررسی همچنان ادامه دارد.

زارعی از رسانه ها درخواست کرد، برای موضوعات مهمی چون گمشدن این دختر بچه نباید به شایعه متوسل شد چرا که دروغ و شایعه در این موضوعات نه تنها کمکی به یافتن او نمی کند بلکه فقط اذهان عمومی را تخریب می کند و ممکن است تبعات بدی را به دنبال داشته باشد.

رییس پلیس آگاهی استان همدان در پایان بیان کرد: پلیس آگاهی تمام تلاش خود را همچنان ادامه می دهد و با انتشار هر گونه شایعه برخورد خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متأسفانه پس از گذشت یک ماه از گم شدن آیناز هیچ سرنخ و نشانه ای از او پیدا نشده است.

پیش از این نیز شایعه شده بود که جسد گمشده دختر بچه 8 ساله همدانی پیدا شده و یا دستگیری و بازجویی از مادرخوانده او در بین شهروندان شنیده شده که واقعیت ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیناز را پیدا کنید

آیناز را پیدا کنید