مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آذر 1397 ساعت 11:452018-11-29اقتصادي

ورود پیمانکار بزرگ به مسکن مهر پردیس


مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان این که بعد از نوسانات ارزی در تکمیل پروژه های مسکن مهر پردیس، دچار مشکل شده ایم، گفت: تا دو هفته آینده پیمانکار بزرگی را برای تامین خدمات زیربنایی و روبنایی در سایت های مسکن مهر با استفاده از منابع داخلی شرکت عمران مستقر می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حبیب الله طاهرخانی صبح امروز در ملاقات مردمی با متقاضیان مسکن مهر پردیس اظهار کرد: بعد از نوسانات ارزی اخیر همانند سال 1391 با مشکلات متعددی در پیشرفت پروژه های مسکن مهر مواجه شدیم که مجموع آن ها به تطویل پروژه و اختلاف کارفرما با پیمانکار شده است.

وی افزود: در فازهای مختلف مسائل متنوعی داریم؛ مثلا در فاز 11 با وجود آنکه 33 هزار واحد تکمیل شده، هم اکنون پیمانکار با مشکل واردات آسانسور مواجه شده که این مسئله را از طریق وزارت صنعت پیگیری می کنیم.

طی سال های گذشته برای آماده سازی و راهسازی در این مسیر با مسائلی مواجه بودیم، مثلا محوطه آنجا کابل های فشار قوی برای تامین برق تهران عبور کرده بود که سه سال طول کشید تا این دکل ها را از بلوک ها خارج کردیم و فضا برای انجام کار مهیا شد.

وی ادامه داد: فاز 11 بیش از 86 درصد پیشرفت دارد و از نظر ابنیه کار خاصی باقی نمانده، بسیاری از پروژه ها در مرحله نازک کاری و نصبیات هستند اما به طور کلی در پردیس با کمبود آسانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود پیمانکار بزرگ به مسکن مهر پردیس

ورود پیمانکار بزرگ به مسکن مهر پردیس