مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آذر 1397 ساعت 10:162018-11-29سياسي

دبیر کل سابق سازمان ملل متحد با رییس جمهور ازبکستان دیدار کرد


دبیر کل سابق سازمان ملل که در حال حاضر ریاست مجمع نهاد جهانی «رشد سبز» و «کمیسیون اخلاق کمیته بین المللی المپیک» را بر عهده دارد، با رییس جمهور ازبکستان در «تاشکند» دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، بان کی مون دبیر کل سابق سازمان ملل که در حال حاضر ریاست مجمع نهاد جهانی رشد سبز و کمیسیون اخلاق کمیته بین المللی المپیک را بر عهده دارد، با شوکت میرضیایف رییس جمهور ازبکستان در تاشکند دیدار کرد.

بان کی مون برای حضور در نشست بین المللی در خصوص بهبود وضعیت اکولوژی در منطقه دریاچه آرال که روز 27 نوامبر در شهر نوکوس برگزار شد، وارد ازبکستان شده است.

رییس جمهور ازبکستان در این دیدار ضمن خوش آمدگویی به بان کی مون بر خدمات بزرگ وی در تحکیم صلح و ثبات، دستیابی به اهداف توسعه پایدار از جمله از طریق همگرایی تلاش های جامعه جهانی در مقابله با ستیزه جویی ها و تهدیدات معاصر تاکید کرد.

رییس جمهور ازبکستان برای سهم شخصی بان کی مون در جلب توجه جامعه جهانی برای رفع پیامدهای منفی فاجعه دریاچه آرال ارزش زیادی قایل شد.

وی در سمت دبیر کل سازمان ملل متحد از ابتکارات و پیشنهادات ازبکستان و کشورهای منطقه آسیایی مرکزی مبنی بر بهبود وضعیت محیط زیست در منطقه دریاچه آرال به طور فعال حمایت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر کل سابق سازمان ملل متحد با رییس جمهور ازبکستان دیدار کرد

دبیر کل سابق سازمان ملل متحد با رییس جمهور ازبکستان دیدار کرد