مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آذر 1397 ساعت 13:302018-11-28سياسي

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز هفتم آذر ماه


اعلام وصول سوال مطهری از وزیر اطلاعات درباره بازداشت متهمان محیط زیست، درخواست نمایندگان یزد از لاریجانی برای پیگیری تخریب خط انتقال آب استان یزد، - بیانیه 156 نماینده برای تسریع در ارائه گزارش قوه قضاییه درباره موسسات مالی، درخواست 160 نماینده از روحانی برای تجدید نظر در نرخ خرید تضمینی گندم، اصلاح لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان، موافقت مجلس با تحقیق و تفحص از گمرک و .

از جمله مهمترین اخبار امروز (چهار شنبه) هفتم آذر ماه 1397 مجلس شورای اسلامی هستند که می توانید مشروح آن را در لینک های زیر بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس در بدون استفاده از وکیل اعلام وصول شد.

پرویز فتاح، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در جریان ارائه گزارشی از فعالیت های این کمیته ، از افزایش 50 درصدی مراجعات مردمی به این کمیته در هشت ماهه اول امسال خبر داد و اظهار کرد: درآمدهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در هشت ماهه اول سال جاری 36 درصد رشد داشته است و در کل به سمت کاهش هزینه مردمی شدن، استفاده از روش های نوین و اولویت مناطق محروم پیش می رود.

ناطقین امروز مجلس نماینده بندرانزلی: *** نمایندگان استان یزد در مجلس در دیدار با علی لاریجانی، نسبت به نمایندگان مجلس با 249 رای موافق، 11 رای مخالف و 6 رای ممتنع موادی از لایحه و صنایع دستی با 159 رای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز هفتم آذر ماه

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز هفتم آذر ماه