مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آذر 1397 ساعت 15:402018-11-27اقتصادي

پرورش حافظ، یکی از اهرم ها تقویت ذهن و یادگیری


پرورش حافظه، یکی از اهرم های تقویت ذهن و یادگیری است که باعث می شود اطلاعات در ذهن بمانند؛ به گفته کارشناسان آموزش تکنیک های پرورش حافظه و مغز در یادگیری راحت و سریع موضوعات مختلف به ویژه زبان های خارجی بسیار تاثیرگذار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا ، یکی از موارد خیلی مهم برای تقویت حافظه، اعتماد به حافظه است، روانشناسان حافظه را به یک شبکه یا تور تشبیه کرده اند؛ به هر میزان نسبت به توانایی حافظه تردید کنید، سوراخ های این شبکه بازتر می شود و نمی توانند مطالب را خوب نگه دارند، روش و سیستمی که بسیار کاربردی می باشد و می تواند کمک بسیار زیادی به شما در تقویت حافظه کند.

مرتضی جاوید کارشناس آموزش با بیان اینکه بیش از 15 سال تکنیک های پرورش حافظه و مغز را آموزش می دهد گفت: تکنیک های مختلف در 6 حوزه را شناسایی کرده ام، که تقویت حافظه، تمرکز و تجسم، خلاقیت، محاسبات ذهنی، مهارت مطالعه و تندخوانی، پرورش دو نیم کره و حواس پنجگانه را شامل می شود.

وی با اشاره به تاثیر تکنیک های پرورش حافظه و مغز در یادگیری راحت و سریع موضوعات مختلف به ویژه زبان های خارجی تصریح کرد: بالانس کردن مغز و تقویت تمام قسمت هایی که در طول زمان ضعیف شده اند، پیشگیری از آلزایمر و بیماری های ذهنی، افزایش موفقیت و بهره وری در تمام زمینه ها، امکان استفاده مفیدتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش حافظ، یکی از اهرم ها تقویت ذهن و یادگیری

پرورش حافظ، یکی از اهرم ها تقویت ذهن و یادگیری