مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آذر 1397 ساعت 15:002018-11-27پزشكي

چرا زنان به اعتیاد گرایش پیدا کرده اند؟


میزگرد ایسنا با موضوع آسیب شناسی اعتیاد در زنان و ارائه راهکار و برنامه در جهت توانمندسازی بانوان جهت کاهش گرایش به اعتیاد برگزار شد.

- عواقب استفاده از مواد مخدر در زنان بیشتر از مردان است در این میزگرد، مریم بیدخام بابیان اینکه استان قزوین از نظر اعتیاد استانی امن است، تصریح کرد: استان قزوین دارای پیشینه فرهنگی و تاریخی است که از نظر ابتلا به آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد از میانگین کشوری پایین تر است.

وی افزود: اعتیاد نوجوانان، اعتیاد زنان و تغییر مصرف از سنتی به صنعتی از مهم ترین آسیب های اجتماعی جدی در حوزه اعتیاد است، بااین حال استان قزوین با مسئله اعتیاد زنان درگیری زیادی ندارد و می توان گفت اعتیاد زنان در استان قزوین آمار کمی دارد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: پایین بودن اعتمادبه نفس، نیاز به تایید، اضطراب و افسردگی، عدم رشد یافتگی، حضور در مهمانی های نامتعارف، دسترسی آسان به مواد مخدر و عوامل روحی و روانی مختلفی سبب می شود که زنان به سمت اعتیاد گرایش پیدا کنند.

معصومه مرادیان نیز بابیان اینکه طبق آمار کشوری در حال حاضر 10 درصد جمعیت معتادان را زنان تشکیل می دهند، تأکید کرد: زنان در جامعه نقش بسزایی دارند و به عنوان رکن اصلی خانواده محسوب می شوند، بنابراین اعتیاد در زنان آسیب ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا زنان به اعتیاد گرایش پیدا کرده اند؟

چرا زنان به اعتیاد گرایش پیدا کرده اند؟