مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آذر 1397 ساعت 14:412018-11-27اقتصادي

وقتی «لبنیات» مقابل «دخانیت» کم می آورد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، طی روز های اخیر لیستی از کالا هایی که مشمول دریافت ارز مبادله ای هستند منتشر شده است، اما با کمی تأمل در این لیست می بینیم که برای برخی از مواد اولیه کالا های دخانی مانند توتون و تنباکو اولویت هایی در نظر گرفته شده .

- با وجود تلاش های صورت گرفته برای افزایش مالیات بر مواد دخانی در راستای کاهش مصرف دخانیات در کشور این کالا ها نیز مشمول دریافت حمایت ارزی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، طی روز های اخیر لیستی از کالا هایی که مشمول دریافت ارز مبادله ای هستند منتشر شده است، اما با کمی تأمل در این لیست می بینیم که برای برخی از مواد اولیه کالا های دخانی مانند توتون و تنباکو اولویت هایی در نظر گرفته شده به طوری که این کالا ها با اولویت های در نظر گرفته شده برخی کالا های اساسی مانند عدس، جوجه یک روزه، شیر گاو و .

که در اولویت سوم قرار دارند، در یک طبقه بندی هستند.

از آنجا که دخانیات از جمله کالا های آسیب رسان به سلامت هستند و همواره پزشکان و کارشناسان بار ها در مورد عوارض مصرف این مواد هشدار هایی را داده اند چنین سیاست گذاری و تصمیماتی به طور مستقیم سلامت مردم را جامعه را هدف قرار خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی «لبنیات» مقابل «دخانیت» کم می آورد!

وقتی «لبنیات» مقابل «دخانیت» کم می آورد!