مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آذر 1397 ساعت 12:552018-11-27پزشكي

همکاری علمی با دانشگاه آلستر ایرلند شمالی


جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با هدف راه اندازی دوره های مشترک علمی و دانشگاهی در حوزه سلامت روان و همچنین برقراری تبادلات علمی با دانشگاه آلستر ایرلند شمالی، - نشستی با اعضای هیات علمی این دانشگاه برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به اهمیت موضوع تربیت و آموزش نیروهای متخصص و کارآمد در حوزه سلامت روان و همچنین نیاز کشور، ریاست و کارشناسان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی نشستی مشترک با دکتر صمدی و پرفسور روی مک کانکی، اعضای دپارتمان بهداشت و سلامت دانشگاه آلستر در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار کردند.

در ابتدای جلسه دکتر علیرضا بهرامی رییس جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با ارائه شرح مختصری از رسالت و چارچوب وظایف جهاد دانشگاهی، بر ضرورت تهیه برنامه ای مدون در زمینه تربیت متخصصان حوزه سلامت روان و در چارچوب آموزش های بین المللی، تحت نظارت متخصصان داخلی تاکید کرد.

وی با اشاره به لزوم فرهنگ سازی در جهت استفاده بهینه از افراد و خانواده ها در چارچوب های خاص جامعه، عنوان کرد: با عنایت به لزوم توجه بیشتر به کودکان و سالمندان پیشنهاد می شود که اولین دوره آموزشی مشترک در حوزه کودکان دارای نیازهای خاص برگزار شود تا در ادامه این مسیر بتوانیم با راه اندازی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی همسو و همرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری علمی با دانشگاه آلستر ایرلند شمالی

همکاری علمی با دانشگاه آلستر ایرلند شمالی