مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آذر 1397 ساعت 16:202018-11-26سياسي

برگزاری دومین همایش نکوداشت آیت الله موسوی اردبیلی در قم


دبیر دومین همایش بزرگداشت آیت الله موسوی اردبیلی گفت: دومین نکوداشت آیت الله اردبیلی با محوریت موضوعات حقوقی، سیاسی و اقتصادی پیرامون آزادی عقیده و ارتداد، - استقلال قوه قضاییه و فقر در دانشگاه مفید قم برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا یوسفی ظهر امروز در یک نشست خبری در تالار گفت وگوی دانشگاه مفید اظهار کرد: دومین همایش نکوداشت آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی با حضور شخصیت های برجسته حوزوی و دانشگاهی و پژوهشگران برگزار می شود.

این همایش روز پنجشنبه هشتم آذرماه با محوریت موضوعات حقوقی، سیاسی و اقتصادی پیرامون آزادی عقیده و ارتداد، استقلال قوه قضاییه و فقر در دانشگاه مفید قم برگزار خواهد شد.

در این همایش آیت الله سید محمدجواد علوی بروجردی و محمدجواد فاضل لنکرانی و حجت الاسلام علی یونسی و حجت الاسلام سید جواد ورعی و حجت الاسلام سعید رهایی و دکتر احمد میدری و دکتر وحید محمودی به سخنرانی می پردازند.

مرحوم آیت الله اردبیلی دغدغه زیادی در شناخت صحیح اسلام و پیوند میان مباحث دینی و زندگی روزمره داشت و در این باره اقدامات بزرگی انجام داد و آثار گرانقدری بر جای گذاشت و در این همایش تلاش می شود با نگاه علمی نظریات و دیدگاههای این عالم را مورد ارزیابی قرار دهیم در این راستا از 56 شخصیت علمی و حوزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین همایش نکوداشت آیت الله موسوی اردبیلی در قم

برگزاری دومین همایش نکوداشت آیت الله موسوی اردبیلی در قم