مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آذر 1397 ساعت 16:152018-11-26فرهنگي

به بهانه ی بزرگداشتی برای 84 سالگی جمشید مشایخی


جمشید مشایخی با ناصرالدین شاه قاجار در «سلطان صاحبقران»، رضا خوشنویس در «هزار دستان»، پهلوان خلیل در «پهلوانان نمی میرند»، عبدالله بن مسعود در سریال «امام علی»، - جمشید مشایخی با ناصرالدین شاه قاجار در سلطان صاحبقران ، رضا خوشنویس در هزار دستان ، پهلوان خلیل در پهلوانان نمی میرند ، عبدالله بن مسعود در سریال امام علی ، خان دایی فیلم قیصر ، شازده احتجاب ، حبیب آقا در سوته دلان ، کمال الملک و .

84 ساله می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم نکوداشت جمشید مشایخی به مناسبت هشتاد و چهارمین سالروز تولد این هنرمند سینما و تئاتر سه شنبه 6 آذر در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

در این مراسم طبق اعلام دست اندرکاران خانه هنرمندان ایران؛ مسعود کیمیایی و بهمن فرمان آرا درباره این هنرمند پیشکسوت سخن خواهند گفت.

همچنین در این مراسم فیلم بن بست وثوق به نویسندگی و کارگردانی حمید کاویانی که جمشید مشایخی نیز در آن ایفای نقش کرده است، اکران خواهد شد.

جمشید مشایخی از بازیگران پیشکسوت و چهره های ماندگار سینما، تئاتر و تلویزیون در ششم آذرماه 1313 در تهران متولد شد.

او دارای نشان درجه یک فرهنگ و هنر است و فعالیت هنری خود را پیش از انقلاب اسلامی، در سال 1336 با بازی در نمایش وظیفه پزشک آغاز کرد، با فیلم کوتاه جلد مار در سال 42 مقابل دوربین رفت و دو سال بع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به بهانه ی بزرگداشتی برای 84 سالگی جمشید مشایخی

به بهانه ی بزرگداشتی برای 84 سالگی جمشید مشایخی