مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آذر 1397 ساعت 09:562018-11-26اجتماعي

ایوان «باب القبله» حرم مطهر امامین جوادین (ع) بازگشایی شد+ عکس


ایوان تاریخی باب القبله حرم مطهر امامین جوادین (ع) پس از بهسازی و طلاکاری به دست مهندسان و استادکاران ایرانی، شب گذشته بر روی زائران گشوده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، با اتمام عملیات مرمت، بهسازی و طلاکاری ایوان تاریخی باب القبله حرم مطهر امامین جوادین (ع) در شهر کاظمین، این ایوان باشکوه، طی آیینی با حضور حسن پلارک رییس ستاد بازسازی عتبات و مسئولان عراقی، در شامگاه سالروز میلاد پر خیر و برکت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق(ع) به روی زائران گشوده شد.

  رییس ستاد بازسازی عتبات در آیین بازگشایی ایوان باب القبله، این طرح را یکی دیگر از نشانه های ارادت ایرانیان به خاندان عصمت و طهارت دانست و گفت: با تقویت روابط برادرانه و تعامل دو ملت ایران و عراق، شجره طیبه ای رشد کرده که یکی از نتایج آن، بازسازی، توسعه و اقدامات عمرانی حرم های مطهر به ویژه در آستان مقدس امامین جوادین (ع) است.

پلارک افزود: خوشبختانه ثمره این همدلی دو ملت فقط به بازسازی و توسعه حرم های مطهر محدود نشده و با گسترش در بخش هایی نظیر خدمات بهداشتی، درمانی، عمرانی و برپایی کنگره عظیم اربعین، پیوند روحی دو ملت را بیش از پیش نمایان کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایوان «باب القبله» حرم مطهر امامین جوادین (ع) بازگشایی شد+ عکس

ایوان «باب القبله» حرم مطهر امامین جوادین (ع) بازگشایی شد+ عکس